Marketing Week Online

Editorial: Σαν το οξυγόνο...

To 2008, σε συνέντευξή του στο Marketing Week, ο Brian Elliott, Ιδρυτής της διαφημιστικής εταιρείας Amsterdam Worldwide, είχε δηλώσει ότι σε μερικά χρόνια το Διαδίκτυο «θα είναι σαν το νερό, σαν την αναπνοή. Κάτι αυτονόητο. Κάτι για το οποίο ουδείς θα διερωτάται γιατί υπάρχει». Και είχε απόλυτο δίκιο.

Η καθημερινότητά μας έχει αλλάξει. Είμαστε πλέον διαρκώς online, μόνιμα συνδεδεμένοι με τον κόσμο του Διαδικτύου. Εκεί όπου συχνάζουν πια γύρω στο 65% των Ελλήνων και πολύ σύντομα θα σπεύσουν και άλλοι. Πολλοί περισσότεροι. Είναι απλώς θέμα χρόνου. Και μαζί τους θα πληθύνουν επιτέλους και οι διαφημιζόμενοι που θα επενδύουν στα ψηφιακά Μέσα. Το online θα αποτελεί πια αναπόσπαστο κομμάτι του marketing mix. Διότι, όπως είπαμε, θα είναι σαν το οξυγόνο. Πώς θα μπορούσαν, λοιπόν, να ζήσουν τα brands χωρίς αυτό;

Επαμεινώνδας Τσάκαλος
Αρχισυντάκτης Έκδοσης

Kατεβάστε όλη την έκδοση σε διάσταση Α4.

Interactive Marketing A4 (8.18MB) Interactive Marketing A4 (5.53MB)
Marketing Week Special Editions | Cover

Developed by Boussias New Media Team